Hledáme kolegyni nebo kolegu na zákaznický servis

Hledáme parťačku nebo parťáka do našeho týmu!

Vypisujeme výběrové řízení na pozici zákaznický servis. Hledáme někoho, kdo bude perfektně komunikovat s našimi abonenty a zákazníky. Ať už osobně, telefonicky nebo po e-mailu.

Práce je na hlavní pracovní poměr v rozsahu 40 hodin týdně. Probíhá u nás v KD Ládví.

Náplň práce:

  • Zodpovědnost za fungování zákaznického servisu PKF — Prague Philharmonia
  • Prodej vstupenek na pokladně v sídle společnosti v KD Ládví
  • Práce s ticketingovým systémem Enigoo
  • Administrace hromadných objednávek, fakturace
  • Podpora edukačních programů
  • Produkční a administrativní podpora marketingového týmu

Požadujeme: 

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou 
  • Perfektní komunikační schopnosti
  • Empatický a vstřícný přístup k zákazníkům
  • Schopnost pracovat v týmu, proaktivní přístup, samostatnost, osobní zodpovědnost, flexibilitu a vytrvalost 
  • Schopnost práce s PC na úrovni pokročilého uživatele
  • Výborný písemný a slovní projev v českém jazyce
  • Anglický jazyk (B1)
  • Znalost klasické hudby vítána  

Nabízíme:  

  • Zajímavou práci v kulturním prostředí
  • Pestrou pracovní náplň
  • Možnost volných vstupenek na koncerty orchestru (Rudolfinum, Obecní dům…)
  • Vlastní kancelář
  • Nástupní plat 28 000 Kč hrubého měsíčně

Strukturovaný životopis a motivační dopis pošlete nejpozději 28. 1. na mistrkomunikace@pkf.cz